من و رایانه (قسمت اول)

من یه روش خاص خودم تو یاد گرفتن و استفاده از نرم افرار های کامپیوتری دارم ، اینکه با اون مثل یک آدم برخورد میکنم ، یعنی توی یک بررسی اولیه میزان خنگی و با هوشی برنامه رو تو زهنم ثبت میکنم بعد وقتی که میخوام یک کاری و برام انجام بده بهش فکر می کنم که آیا میشه ازش توقع انجام همچین کاری رو داشت یا نه؟
از کار کردن با بعضی نرم افزارها واقعا لذت می برم ، مثل پریماورا – ام اس اکسل – اتوکد و چند تایی دیگه که از هوش نسبی مورد نیاز من تو کارام بهره بردن. امروز میخوام یکی از با هوشها رو معرفی کنم که واقعا از خلاقیتش لذت می برم یه مدیا پلیر به نام مافین است .

 این آقای مافین علاوه بر پخش موسیقی های شما میاد شخصا تراک های شما رو گوش میده بعد میتونه آهنگهایی که شما روی دستگاهتون دارید که شبیه به همون تراک مورد نظرتونه رو پیدا میکنه! باورتون میشه؟ یا یه کار بسیار جالب دیگه اینکه میاد آهنگ شما رو گوش میده بعد میره تو وب مشخصات این آهنگ رو پیدا میکنه میگه بهتون که مثلا کی اینو خونده مال کدوم آلبومش هست و … واقعا باور کردنی نبود برام بار اول ولی الان دو روزه که منو از کار و زندگی انداخته بهتون پیشنهاد میکنم حتما دانلودش کنید و با چشم خودتون قابلیتهاشو ببینید

www.mufin.com

پاسخی بگذارید

