ملوس

امروزتو یه اداره کار داشتم ، میخواستم تو جاده قدیم پارک کنم که دیدم اصلا راه نداره اگه زبونم لال روم به دیوار جرثقیل پلیس ماشینمو ببره پارکینگ وا ویلاست. نه پولی در بساط دارم که خلافیامو پرداخت کنم نه فرصتی که سه چهار روز بیفتم دنبال کلانتری و پارکینگ و افسر. خلاصه یه 6 کیلومتر اونورتر تو یه سربالایی پارک کردم و دون دون رفتم سراغ کارم . کارم که تموم شد تصمیم گرفتم با تاکسی برگردم پیش ماشینم.از تاکسی که خبری نبود یه مسافر کش جلوم نیگه داشت و سوار شدم . یَک پژوی قراضه پکیده درب و داغون که رانندش یه سور زده بود به ماشینه. از اون عملی های امان اژ تو . خم شده بود رو فرمون ، چشما شهلا ، یه سیگار که نصفش سوخته بود زیر لبش . گوشی موبایلشم به بد بختی تو دست راستش گرفته بود و داشت باهاش ور میرفت . من رفته بودم تو بحر این تیپ قزمیت که یه هویی عوض کردن دنده و ونگ زدن موبایلش هم زمان شده . بی اختیار چشمم افتاد به صفحه موبایلش که کاملن به طرف من بود و من تصادفن متن اس ام اس وارده رو خوندم! کار بدیه ولی اتفاقی بود. فقط یه جمله توش نوشته بود که هنوزم باهاش درگیرم و برام حل نشده که چه کسی با چه انگیزه ای یه همچین متنی رو فرستاده ! نوشته بود:

واسه چی خسته شدی ملوسم!

3 پاسخ to “ملوس”

  1. فاطمه Says:

    سلام دوست من (!!)

    از آشنايي باهات خوشبختم

    زين پس خونده ميشي (آيكون چشمك)،كل پستات تو خوندم

    درباره اين پست هم بايد بگم متاسفم واسه اون آدمي كه روياهاشو تو اين آقا ديده و حس ميكنه اين آقا مرد روياهاشه
    ميدوني طبيعيه بعضي از برخوردها ؛يه سري آدم آ تنها جهت اينكه نياز هاشون برطرف شه رابطه برقرار ميكنن براشون مهم نيس اون آدم كيه ..اصن ميتونه آدم باشه

    اصن اين حرفا چيه ؟

    شايدم اس ام اس اشتباهي فرستادن واسش آقا شوما چرا فوضولي كردي خوندي دِهَهههههَ

    —————————————————————————————————————————
    سلام ، منم خوشوقتم از آشنایی تون ، خیلی خیلی لطف دارین ، الطاف عالی پایدار ، در ضمن من متنبه شدم و دیگه فوضولی نمی کنم تو کار کسی ، میگید نه ، اون (!!) که تایپ کردین چیه؟

  2. ‌وحشــــىــــىـــــی Says:

    چه اعتماد بنفس داشته اون عروسك ديگه!

    ————————————————————————————————
    والا هرکی دیگه هم بود با این پیامکهای پر مهر میشد اِند اعتماد به نفس!

  3. asal bano Says:

    mordam az khandeh :))
    tosif ahval ranandehe kheili bahal bod.

پاسخی بگذارید

