مرسی …

تو نمیدانی ، هیچ وقت هم نمی فهمی چون هرگز به تو نخواهم گفت ، میخواهی این را به حساب سیرت بدم بگذار میخواهی به حساب غرور مردانه ام ، برای من فرقی نمی کند ، ولی دیروز عصر زمانی که اسمت روی گوشی تلفنم نمایان شد و پیامت رو دیدم چونه ام میلرزید و دستانم توان گرفتن فرمان ماشین رو نداشت ، میدانی آخرین باری که از من تشکر کرده بودی کی بود؟ من حتی یادم هم نمی آید .

6 پاسخ to “مرسی …”

  1. بانو Says:

    اگه راست میگی سایز من چنده؟

    • sormeh Says:

      خوب تو سایز خودتو داری مهم اینه که من چی فکر میکنم!
      به نظرم صد وشصت و پنج این حدودا قدته ! لباس سایز حدود 10 میپوشی یه نموره همچین توپولی یعنی اگه مواظب نباشی توپول میشی ولی خوب مواظبی! حدود 55 تا 60 کیلو وزنته . کارتو خیلی دوست داری چون درسشو خوندی و صبحها با ماشین میری سر کار و همیشه با جای پارک مشکل داری .تو این شرکت تقریبا جا افتادی و همه چیز روی روال پیش میره و کیس ازدواجی در داخل شرکت نیست مگر مراجعینی بیان و برن .به خانواده اهمیت میدی و در خونه دائم با ابوی به جگر هم دیگه غر میزنید ولی عمیقا عشق پدر دختری شدیدی دارین .دختر مهربونی هستی ، دست پختت عالیه (البته اگر حال آشپزی داشته باشی) ، مادر بسیار خوبی هم خواهی بود !
      این بود انشائ من در مورد بانویی که تازگی ها آشنا شدم باهاش و فکر میکنم میشناسمش 🙂

  2. لیلی نامه Says:

    خیلی فرق میکنه نگفتنت رو چه حسابیه!!!!!!!

  3. بانو Says:

    همش درست بود جز دوتاش!!!

  4. ehsan Says:

    همين نادر بودن اين مسئله باعث ميشه دلنشين بشه تشکر. البته متاسفانه! چون ما مدام متشکريم و به چشم نمياد!

پاسخی بگذارید

