به من چیزی بگو …

به من چیزی بگو از عشق
از این حالی که من دارم
من از احساس شک کردن
به احساس تو بیزارم
تو هم شاید شبیه من
تو این برزخ گرفتاری
تو هم شاید نمی دونی
چه احساس به من داری
گریزی جز شکستن نیست
منم مثل تو میدوم
نگو باید برید از عشق
نه میتونی
نه میتونم

4 پاسخ to “به من چیزی بگو …”

  1. عسل بانو Says:

    1- اي بابا! همه در يه حاليم كه!

    2-مي بينم كه يه بانوي ديگه هم پيدا شده و عسل بانو ديگه خريداري نداره. امان از اين روزگار 🙂

  2. sormeh Says:

    :*
    این لینک آهنگشه ، خوشمان آمد ازش
    http://www.bia2.com/mp3/more-songs.php?artist=Behrouz%20Saffarian

  3. لیلی نامه Says:

    شعرش خیلی قشنگه.خیلی زیاد

  4. الهه ناز Says:

    سلام امیر علی
    توی وب لیلی دیدم کامنت گذاشته بودی احساس کردم قبلا توی وبم اومده بودی اینه که حس کنجکاوی واسه اینکه ببینم همون وبه یا نه وبت رو باز کردم ام برام جدید بود اما خیلی جذاب و قشنگ
    از مطالب وبت خوشم اومد
    احسنت تبارک الله

پاسخی بگذارید

