… گاهی میومد روی بوم …

من علاقه خاصی به ماه دارم ! جمله مسخره ایه ولی خوب همیشه از تماشای ماه لذت میبرم . وقتی شبهای اول ماهه باریکی و قوسش قشنگه و وقتی که نیمه ماهه گردی سفیدی درخشندگیشه که دلرباست . یادمه دبیرستان که بودم شبها می رفتم روی پشت بوم خونمون درس میخوندم چون همیشه عادت داشتم راه برم و درس بخونم . نمی دونم چرا،  انگار نیروی کار کردن مغزم با حرکت پاهام تامین میشه ! هنوزم همینطورم ، یادمه درسهای ریاضی هم مسئله های مشکلشو وایساده حل میکردم . خلاصه این پشت بوم رفتنها همه رو خاطرخواه دختر همسایه میکنه ما رو خاطر خواه ماه و چقدر تقویم ما مسلمونها زیباست که با این پدیده زیبا تنظیم میشه و چقدر هیجان انگیزه و تامل بر انگیزه رصد کردن روز شمار و حساب و کتاب ماه . همیشه یه ستاره درخشان بالا سمت راست ماه دیده میشه که من همیشه اونو واسه خودم میدیدم همیشه درخشانه همیشه دنبال ماهه یا شاید این ماهه که دنبال اونه ،  نمی دونم . یه گجت گوگل دسکتاپ نصب کردم که مال ناسا ست و همیشه وضعیت رویت ماه رو در این لحظه نشون میده و همین الان هم این کناره ، انگار عکس یه مکعشوقه س ، عکس که نه وب کم آنلاین .

و چه زیبا خداوند آفریده اش و چه زیبا اونو جا نمایی کرده که ما همیشه وقتی هلالشو از زمین نگاه میکنیم انگار آسمان داره به ما لبخند میزنه ، اگر هلال وارونه بود چقدر شبها دلگیر بود

8 پاسخ to “… گاهی میومد روی بوم …”

  1. احسان Says:

    روي پشت‌بوووم! ديگه نسل اين چيزا ورافتاده. حيف …
    منم ماه رو دوست دارم. مثلاً زماني که آسمون روشنه اما کاملا قابل رويته

  2. لیلی نامه Says:

    یعنی الان که راه نمیری و مینویسی&نیروی عقلت تامین نمیشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  3. لیلی نامه Says:

    خداوند نگهدار پاهات باشه که جون عقلت بسته به جون اوناس(نیش باز)

  4. ماندا Says:

    دیدن ماه توی شبای اهواز و آبادن یه حال دیگه داره

  5. .... Says:

    اون ستاره مال منه!

پاسخی بگذارید

