عیدانه

بلاخره عید رسید ، هر چقدر هم زمستون هوا گرم باشه باز اول فروردین اول بهاره. یه چیزی توش هست که تو بقیه روزا نیست ، یه بویی داره که هیچ روز دیگه ای نداره و من امروز یه نموره بوشو حس کردم .

میخوام اینجا واسه کسایی که متعلق به اینجا هستن بنویسم ، تمام کسانی که یک سال خوندمشون ، گه گداری هم اونا اینجا اومدن و خوندنم .

از بزرگترا شروع کنم از آقای اولدفشن که واقعا یک پدیده ناب در وبلاگستانه ، هنرمند ، خوش ذوق با تجربه و تواما به روز و اهل تکنولوژی روز . خیلی چیزها از مطالبشون یاد گرفتم و خیلی ایده های جدید دیدم در وبلاگشون و لذت بردم . امیدوارم سال خوب و موفقی در پیش داشته باشند .

بعدیش فهیم عزیز با وبلاگ گفت و چای که همینجوری قلمش رو دوست دارم امسال حالی به وبلاگش داده و نو نوارش کرده و خیلی جدی و با پشتکار ادامه داد امیدوارم موفق تر از پیش باشه در کنار خانوادش سال خوبی و شروع کنه .

عسل جان که هیچ وقت فراموش نمی کنم نظر های پر از لطفت رو در مورد این صفحه بی مقدار وقتی که  اولین نفر اینجا پا گذاشت و میشه گفت اگه اینجا رو دارم و تا امروز بودم شروعش از اولین کامنت تو بود . نمی دونم عید ایرانی یا نه به هر حال میدونم یه جا بند نمی شی و دوربین و ورمیداری میری یه طرفی امیدوارم سال خوبی رو شروع کنی موفق تر از پیش سرشار از سلامت و خبرهای خوب.

روشنک خانم که مطالبش واقعا یه جوریه ، نمی دونم چی باید در موردش بگم فقط میدونم یه جوریه ، متفاوته . چند وقت هم هست آفتابی نمیشه . دوستت دارم با تمومه مکافاتت . امیدوارم موفق باشی و سال خوبی رو شروع کنی . و این سالی که تموم شد نارحتی هایی که با خودش داشته برات هم تموم بشه .

ندا جان که چی بگم ، نمی دونم چجوری سر و کلش اینورا پیدا شد . این دختره مثل یه پارچ پر از احساسه که همینطور که کلشو کج کنه ازش احساسات میریزه . از اینکه امسال این آخری ها اتفاقهای خوب برات افتاد آشنایی های خوب نسیبت شد خوشحالم . امیدوارم سال آینده خوش هاش ادامه پیدا کنه برات تو کارت هم موفق باشی … باشه اگه قول بدی آهنگ پس زمینه بلاگتم ور داری دعا میکنم عروس شی .

لیلی جان اون دختر آتیش پاره ای که همیشه خوندن کامنتهاش واسه غم انگیز ترین پستهام هم باعث میشه رو لبام لبخند بنشینه . عید امسالت با همه سالهات متفاوته و خوشحالم که سال گذشته اتفاقهای خوب برات افتاد امیدوارم سال خیلی خوبی رو پیش رو داشته باشی سراسر سعادت و خوشبختی . در ضمن گم کرده راه راهت هم پیدا کنی !

یک مهندس خسته که اینورا هیچ وقت نیومده ولی همیشه با مطالبش حال میکنم ، وجه اشتراکش با من فقط تو مهندس بودن و خسته بودنشه . امیدوارم امسال سال خوبی باشه برات و تو کار و تحصیلت موفق باشی .

یک پزشک ، واقعا پزشکی که اینقدر اهل تکنولوژی و دیجیتال باشه ندیده بودم . خیلی چیزا از مطالبت یاد گرفتم و همیشه احساس میکنم چقدر خوبه اینقدر آدم به روز باشه . (البته اینو برای همه نویسندگان این وبلاگ گفتم! )

بانو که قبلنها بیشتر اینورا میومد ، زیبا و شاد مینویسه و همه موضوعات و با یه دیده دیگه میبینه . دوست دارم صفحتو و از آخرین مطالبت هس میکنم اتفاقهای خوبی داره برات میوفته امیدوارم زیر سایه ابوی خوب و سلامت باشی

نسیم عزیز که تازگیها باهم آشنا شدیم نمی دونم چرا همش احساس میکنم مطالبت گرمی جنوب رو داره امیدوارم سال خوبی رو شروع کنی در کنار همسر و دختر گلت

گلاره خانم که خیلی برات آرزوی موفقیت میکنم . این اواخر پیشرفت کردی تو کارات که باعث خوشوقتیه امیدوارم ادامه داشته باشه و یکروز یه امضا به ما بدی برای دوستانمان پز بدهیم

 یگانه جان عزیز که خیلی پای رفاقته . از دوستایی که اینقدر دوستانشون براشون مهمن خوشم میاد . امیدوارم سال خوبی رو شروع کنی پر از سلامتی و خبرهای خوب

و خاله زری عزیز که خیلی با کمالاته ، امیدوارم در کنار همسر و ارشیای گلت خوشبخت باشی سال خوبی رو شروع کنی یه بارم بروبکس رو دعوت کن یه شام بده طوری نمیشه ها ، این ندا اگه سر سوزنی آشپزی تو رو داشت حتما اینکارو میکرد ، مگه نه ندا؟

و آیه عزیز هم که واقعا قلمش رو دوس دارم ، یه جور متفاوته اونم . امیدوارم سال خوبی رو شروع کنی .

جا داره از همه کسانی که اسمشون از قلم افتاد یاد کنم همچنین با تشکر از خانواده رجبی (سریال خانه سبز یادتونه)

7 پاسخ to “عیدانه”

  1. زری Says:

    ممنون امیرعلی عزیز
    شما دعا کن من بیام تهران و دوباره همشهری بشیم مطمئن باش هفت شبانه روز مهمونی میگیرم براتون.
    امیدوارم سال خوبی رو شروع کنی. سالی پر از خیر و برکت و خوشی.

  2. ليلي نامه Says:

    عيدت مبااااارك اميرعلي خاان.ايشاله سال خوبي داشته باشي.كامنتاي من خيلي هم كارشناسانس.حواست باشه هااا(نيشخند)

  3. يگانه Says:

    ای نوبهار عاشقان داری خبر از یار ما
    ای از تو آبستن چمن و ای از تو خندان باغ‌ها
    ای بادهای خوش نفس عشاق را فریادرس
    ای پاکتر از جان و جا آخر کجا بودی کجا
    ای فتنه روم و حبش حیران شدم کاین بوی خوش
    پیراهن یوسف بود یا خود روان مصطفی
    ای جویبار راستی از جوی یار ماستی
    بر سینه‌ها سیناستی بر جان‌هایی جان فزا
    ای قیل و ای قال تو خوش و ای جمله اشکال تو خوش
    ماه تو خوش سال تو خوش ای سال و مه چاکر تو را

    غزلیات شمس

    سلام اميرعلي مهربان خيلي ممنون ازاين پستت . اميدوارم وارزومندم خوب وشاد وباوفا دركنارهم گل بگيم وگل بشنويم وازهم نكته ها بياموزيم .معرفتت منوكشته دادا …..عيدت مبارك وسالي به ازپارسال به سراغت امده باشد….. يه امضا بده به بهار …..

  4. يگانه Says:

    بوی باران ، بوی سبزه ، بوی خاک
    شاخه های شسته ، باران خورده ، پاک
    آسمان آبی و ابر سپيد
    برگهای سبز بيد
    عطر نرگس ، رقص باد
    نغمه و بانگ پرستوهای شاد
    خلوت گرم کبوترهای مست
    نرم نرمک ميرسد اينک بهار
    خوش بحالِ روزگار …
    خوش بحالِ چشمه ها و دشتها
    خوش بحالِ دانه ها و سبزه ها
    خوش بحال غنچه های نيمه باز
    خوش بحال دختر ميخک که ميخندد به ناز
    خوش بحالِ جانِ لبريز از شراب
    خوش بحالِ آفتاب …
    ای دل من ، گرچه در اين روزگار
    جامهء رنگين نمی‌پوشی به كام
    بادهء رنگين نمی‌نوشی ز جام
    نقل و سبزه در ميانِ سفره نيست
    جامت از آن می كه می‌بايد تهی است
    ای دريغ از «تو» اگر چون گل نرقصی با نسيم
    ای دريغ از «من» اگر مستم نسازد آفتاب
    ای دريغ از «ما» اگر کامی نگيريم از بهار …
    گر نکوبی شيشهء غم را به سنگ
    هفت رنگش ميشود هفتاد رنگ ….. شاد ومانا باشي دوست عزيز…

  5. يگانه Says:

    سلام دوست خوبم خوشي سلامتي ..كم پيداييد…..موفق باشي

  6. زری Says:

    سلام دوست عزیز
    سال نو مبارک
    امیدوارم سال خیلی خوبی داشته باشین.

  7. نسيم Says:

    مرسي دوست جون .سال خيلي خيلي خيلي خيلي خوب و شادي داشته باشي.

پاسخی بگذارید

