تهران

بعله قبول دارم! تهران همیشه یه شهر شلوغه ، از یه زاویه که بهش نگاه کنی میبینی که کثیفه دود گرفته است از یک زاویه دیگر نگاه کنی میبینی که پر زرق و برقه ، تجملاتیه ولی میدونید چیه ، وقتی یه جایی تو مرکز شهر می بینم روی دیوار با یک خط گرافیکی غیر متعارف نوشتن انسان   عاشق خوشحال می شوم تو این شهر زندگی میکنم

پ .ن. دیشب تگرگ شدیدی آمده است برگ درختان را مانند سالاد اسفناج خورد کرده است کف خیابان ، آسمان آبی و زمین سبز ، بوی این برگها با بوی بارانهای باریده در این چند شب اخیر هوش از سرمان برده است

4 پاسخ to “تهران”

  1. لیلی نامه Says:

    خوبه ننوشتن انسان عاشق و شیدا و شیفته!وگرنه تهرانو درسته قورت میدادی(نیشخند)
    نگران هوشتم..جای دوری نره؟!

  2. زری Says:

    منو دوباره هوایی کردین. من که تا میرسم تهران فقط هواشو میدم تو ریه هام. خیلی تهران رو دوست دارم. آرزومه دوباره برگردم تهران زندگی کنم.

  3. sormeh Says:

    heyyy

پاسخی بگذارید

