زن

یک ضرب المثل اسپانیایی هست که میگه : زن اونه که مرد در آغوشش بچه بشود و بچه در آغوشش مرد .

تنها باید مرد باشید که بدانید چقدر درست گفته .

8 پاسخ to “زن”

  1. آزاده Says:

    نه .لازم نیست حتمن مرد باشی تا بفهمی

    • sormeh Says:

      بعله ! الان که پست قرمه سبزی تون رو خوندم باور دارم که هنوز نسل زنانی که این مسئله را میدانند منقرض نشده

  2. لیلی نامه Says:

    باید نظر شوشو رو در این رابطه بپرسم(نیشخند)

  3. آزاده Says:

    کدام مساله را؟مزه ی قرمه سبزی جا افتاده را؟:D
    ممنون که سر زدی

  4. گلاره Says:

    مرد بشي مادر

  5. گلاره Says:

    امير علي جان من دوست دارم سر بزنم اما نميتونستم پيغام بذارم خوبي ؟؟؟

  6. زری Says:

    بالاخره بعد از کلی سختی موفق شدم اینجا بنویسم.چرا انقدر وبتون منو اذیت میکنه آخه.
    برم از مردای خونه بپرسم ببینم نظرشون چیه. البته بگم من این بلا رو سر هر دوشون اوردم.

  7. احمدآقا Says:

    زن سمبل رحمت و زيبائي خداست. زن بايد زن باشه و مرد مرد. وقتي از اين مفاهيم پايه اي فاصله مي گيريم متوجه ارزش شون مي شيم.
    متاسفانه كم مي بينيم مرد و زن اين روزها.

پاسخی بگذارید

