دل قدیمی

محمد نوری در گذشت ، خبری که دیگه تا الان همه شنیده اند ، سالها قبل جایی در توصیف موسیقی پاپ خواندم که این سبکی که الان در ایران به پاپ معروف است با مفهوم واقعی پاپ غربی متفاوت است اگر بخواهید یک موسیقی پاپ با مفهوم غربی در ایران نام ببریم باید از محمد نوری نام ببریم ، کسی که آهنگ هایش را طیف بزرگی از جامعه می پسندند و در عین حال در آن خیلی غور نمی کنند . جالب است ، یک سی دی کامل از آثارش که کم تعداد هم نیستند رو ضبط ماشین داشتم ، گاهی وقتها پشت چراغ قرمز ماشین های کناری شیشه رو میدادن پائین که صدای آن را بهتر بشنوند ، چندین بار برایم پیش آمده بود و می توانید خودتان امتحان کنید .

کارهایش را دوست دارم ، خاطرات بسیاری با آهنگهایش دارم ، بیشترش هم تو لحظات تنهایی بود ، وقتی که آدم به یک موزیک یا یک شعر گوش می دهد خیلی به خواننده و یا شاعر اثر توجهی نداره و دنبال احساسات مورد نیاز خودش در آن اثر است . حالا که رفته و به خودش فکر میکنم میبینم شاید اینکه مونس تنهایی خیلی ها است به خاطر تنهایی خودش بوده . اینکه همیشه بوده و دیده نمی شده .

دلم از اون دلای قدیمی از اون دلاست

که میخواد عاشق که شد پا روی دنیا بذاره

پا روی دنیا بذاره

4 پاسخ to “دل قدیمی”

  1. نسيم Says:

    يعني اگه اون سي دي رو بخواهيم شما ديگه نداريش دوست جون؟
    يادش گرامي باد.

  2. امیرعلی Says:

    فکر میکنم بتوانم پیدایش کنم می خواهیدش؟

  3. آزاده Says:

    من جان میگرفتم با جان مریمش.روحش شاد

  4. نسيم Says:

    بععععععععععععععله.

پاسخی بگذارید

