این جوونها …

از کمالات نسل جدید همین که چند وقت پیش در خدمت یکی از این شکوفه های نو شکفته در ماشین خودمان بودیم فولدر فرنگی اوتیس ردینگ را گذاشته بودیم پخش شود رسید به این آهنگ ستند بای می یهویی اون دانشمند نه گذاشتند و نه برداشتند که ای وای آهنگ اندی! به زبان خود نوگل نوشکفته و با ملایمت گفتم که زمانی که اوتیس خدا بیامرز این آهنگ را خواند اندی اصلا بدنیا نیومده بود ، مقتضی سنش نبود اگر نه اضافه می کردم که حتی صحبتی از بدنیا آمدنش هم نبوده!  می ترسم از آن روزی که هر وقت ترانه امشب شب مهتابه پخش بشه همه بگن وای آهنگ مهران مدیری.

6 پاسخ to “این جوونها …”

  1. لیلی نامه Says:

    حالا ما یه بار داشتیم اهنگ هایده رو گوش میدادیم یه نوشکفته ای گفت…وای ساسی مانکن!!!!!!!

  2. آزاده Says:

    خیلی وقت است نیامده ام اینجا.این نوگلان البته خیلی خواص دارند اما من چند تاییشان را میشناسم که جلال آل احمد را از حفظند و چقدر قشنگ داستان مینویسند…راستش دلم را خوش کرده م به اونها

  3. آزاده Says:

    راستی خوب هستید شما؟

  4. ماندگار Says:

    منم بودم همین را می گفتم از بس که خوانندگان ایرانی اوریجینال خوان هستند!!!

  5. نسيم Says:

    من نميدونم چرا اين جوونها وبلاگاشون يادشون ميره!

  6. آزاده Says:

    خوبین شما؟میدانید غایب هاتون زیاد شده؟

پاسخی بگذارید

